24 Aralık 2010 Cuma

HADİ SANA GÜLE GÜLEE !!!

2010 gitti gidiyormuş...

amann kim tutar, yolun açık olsun.  Bir daha da gelmeye kalkma sakın e mi ?

Off,  canımdan bezdirdin beni...

Bir gün içinde 40 değişik ruh haline soktun.  Ne heyecanlar ne üzüntüler yaşadım, öldüm öldüm dirildim.

Bütün sene,  ev arayacağız,  Alper hasta, yok oydu yok buydu diye, on saatlik Çanakkale'yi kapı komşusu yapmadık mı ?  Bir keresinde arabayla sele bile kapılmadık mı ?

Mert okulu bırakmaya kalktı diye ne üzüntüler yaşamadık mı ?  (Neyse sonunda kararını değiştirdi,  sıkı ve kararlı bir şekilde okulunu bitirmek için çalışıyor)

evimize hırsız mı girmedi ?

Yetmedi,  Mert Eskişehir'de  konserdeyken kuliste çantasından telefonu cüzdanı nüfus cüzdanı ehliyeti mp3 ü çalınmadı mı ?

Ay, yetmedi arkadaşımıza verdiğimiz arabamız da çalınmadı mı ?  Hırsız, sizin evinizin önünde olmasa da yine arar bulur sizin arabanızı çalarım dedi zahir.  Taktılar ya bize.  (Neyse o bulundu ama hala bizi taciz ediyor emniyet. İfadeydi imzaydı şikayetti falan diye. Keşke hırsız olsaymışız:))

Gariban yazık deyip acıyıp evi kiraladığım kiracı,  hiç kira vermedi,  çıkaracağım diye akla karayı seçmedim mi ?

Daha neler neler...

Ne diyeyim ben şimdi sana hıı ?  Arkandan ağıtlar mı yakayım,  bitti bitiyor diye ?

Hiç kusura bakma.  Hadi sana güle güle...

Bak,  2011  ( daha adını bile yazamıyorum )

Geleceksen tadınla tuzunla, hoşgeldin sefalar getirdin. Başımın üstünde yerin var. Kızmayacağım bir yaş daha yaşlandım diye bu sefer :)

Yok amaa;  aratacaksan 2010 'u,  hiç gelme.

Boş yere umutlandırıp, boş yere yeni heveslere kaptırma beni.  Anlaştık mı.. ?

28 yorum:

mavi dedi ki...

Yeni bir yıl güzel bir kız gibi gelirrr yaşlı bir cüce olarak çıkar gider 2010 hadi kışşt kışşt..Yeni yıl ne bunları ne de bunlardan beterlerini yaşatmasın inşallah sana Çınar'cım..

Yaşamın kıyısında dedi ki...

2010 giderken benim 10 yılımı birden götürüyor Çınar'cım,
Gerçi yılın ne suçu var da ama beni tam yüreğimden vurdu,bir tarafımı eksik bıraktı.
Haklısın seni de yordu gidecek olan yıl.
2011 yılı için iyi dileklerim hepimize, herkese gitsin.
Sevgiler...

aysema dedi ki...

Gülümseyerek okudum Sevgili Çınar...
En çok da "Keşke hırsız olsaymışız" sözüne.
Kiracıdan yana biz de şanssızız, hem ödemiyorlar hem de elektrik, su paralarını, gecikme faizlerini bile biz ödüyorduk. Bir yıldır boş, satmaya çalışıyoruz kiracılar yüzünden. Eryaman'da...

2011 GÜZELLİKLER GETİRSİN HERKESE...

Unknown dedi ki...

gelen gideni aratır sevgili çınar

sünter dedi ki...

Valla bu yilin BAHTSIZ BEDEVI ödülünü ziyadesiyle hakettin sen:))

Yok yok her yil sana verilmez bu ödül, bir yil boyunca sendeydi yeter!
2011 kesinlikle daha güzel gececek.


Öpüyorum seni canim arkadasim:)

Yazmak Keyiftir dedi ki...

Sevgili Çınar !
Sevgili Gülen de kalktı gitti gurbet ellere. Ben çift sayılı yılları sevsemde bana pek yaramazlar. Öyle güzel yazmışsınki dileklerini aynen ben de sana katılıyorum.
İnşallah dediğin gibi olur.
Sevgiyle...

Balkahveden sevgiyle dedi ki...

Mecburen gülümseyerek okudum,
gidişin olur da dönüşün olmaz,denecek türden..tüm içtenliğimle anlaşmanızın çift taraflı olmasını temnni ediyorum:))

bilge dedi ki...

Sevgili Çınar geçti gitti diyelim seni üzen 2010..İnşallah 2011 de güzel,sağlıklı,huzurlu bir yıl geçirirsin sevgilerimle...

sufi dedi ki...

Çınarcım;
Bu senin hayatından 3-5 enstantene...Ya vatanın 2010 undan ne tür entrikalar geldi geçti! Dilerim yaşlanıp beli bükülen ebedi yolculuğa hazırlanan 2010un tohumlarından değil de geçmiş en mutlu yıllarımızın tohumlarından doğacaktır 2011.Neşeyi eğlenceyi gülmeyi güvenmeyi, sevgiyi koysun heybesine gelsin hodri-meydan başımızın üstünde yer alacaktır.
Sevgilerimle.

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Bütün yaşananlar için geçmiş olsun sevgili Çınar.Biz de ölümlerle dolu bir yıl yaşadık.
2011 de güzellikler yaşaman dileğiyle şimdiden mutlu yıllar...
Sevgilerimle

Zeugma dedi ki...

Hepsi hayatın tuzu biberiydi aslında. Allah beterinden saklasın.

Umarım anlaşmışsınızdır :) Ve dilerim 2011 tüm güzellikleri beraberinde getirir sana ve ailene.Yaşadığın tüm olumsuzluklar sıfırlanıp tersine bir istikamete döner ve rüya gibi sonuçlar getirir..

Sevgiler

aslan dedi ki...

2011 yılının ailenize ve insanlığa mutluluklar getirmesini dilerim Çınar hanım. Dostlukla..

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Gelen yılın, giden kötü yıldan daha insaflı olmasını; başta vatanımız olmak üzere dünyaya huzur ve barış getirmesini dilerim sevgili Çınar .

Size ve aileye iyi yıllar...

Sevgilerimle..

Çınar dedi ki...

Mavi Balon :) Bu yeni yıl hep genç güzel bir kız gibi canlı heyecanlı umutlarla dolu olsun, geldiğinde olduğu gibi giderken de...

Sevgiler

Çınar dedi ki...

YAŞAMIN KIYISINDA; canım arkadaşım biliyorum en acı darbeyi sana vurdu bu yıl. Acını anlıyorum ama Allah bunu unutturacak acı vermesin demekten başkaca birşey gelmiyor elden.

Umarım yeni yıl ve sonrakiler hep gönlünce güzel geçsin.

Sevgiler

Çınar dedi ki...

aysema: bizim kiracı da aynen öyle. Hem kirayı ödemedi hem aidatlarla elektrik borcunu bize bıraktı giderken.

Umarım yeni yıl güzelliklerle dolu olur hepimiz ve en önemlisi ülkemiz için.

Sevgiler

Çınar dedi ki...

HÜSEYİN USTA; yapmayın Usta bütün umudum yeni yılda:)

Sevgiler

Çınar dedi ki...

sünter; evet evet bu yılın bahtsız bedevisi ödülü benim olmalı:))

Şaka tabii, Allah beterinden saklasın bunlar telafisi mümkün terslikler. Geldi geçti... diyelim:)

Yeni yıl hepimize güzellikler getirir umarım.

Öptüm

Çınar dedi ki...

Ali İkizkaya ; hepimiz için en güzeli olsun dilerim. Yalnız yeni yılda değil tüm yaşam boyunca.

Sevgiler

Çınar dedi ki...

Balkahve'm; :)) çok teşekkürler canım güzel dilekleri için

Sevgiler

Çınar dedi ki...

bilge'm; öyle ya da böyle geçti gitti 2010. Umarım yeni yıl aratmaz gideni ve hepimiz için sağlık huzur ve mutluluk getirir

Sevgiler

Çınar dedi ki...

sufi'm; haklısın canım önemli olan 2010 da ülkemizin başına örülen çoraplar.

2011; 1923, 1968 ruhunun tohumlarını cebine doldurup geliyor olsun ve o tohumlar filizler versin yurdumun yer köşesinden boy boy. Canlansın uyansın ve yeniden kendine gelsin ülkem. Tüm dünyaya ibret...

Sevgiler

Çınar dedi ki...

Dalgaları Aşmak; ahh canım benim senin kayıpların yanında benim şikayetlerim çok abes. Kaybettiklerin için çok üzgünüm Allah sabırlar versin.

Yeni yıl sana da sağlık huzur ve mutluluklar versin

Sevgiler

Çınar dedi ki...

Zeugma'm; haklısın canım Allah beterinden saklasın. Önemli olan yeri doldurulamayacak kayıplar yaşatmasın Allah.

Ben anlaşma şartlarımı sıraladım gerisi 2011'e kalmış, göreceğiz bakalım neler olacak:))

Umarım hep güzellikler yaşatır hem yeni yıl ve hem de ondan sonraki tüm yıllar, yaşam boyu.

Sevgiler

Çınar dedi ki...

aslan; çok teşekkürler Aslan Bey. Aynı dileklerle ben de, ailenize ve size mutlu yıllar diliyorum

Sevgiler

Çınar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Çınar dedi ki...

JİVAGO; çok teşekkürler Sevgili Jivago.

Ülkemiz ve insanlık adına güzel yılların başlangıcı olur umarım 2011.

Size ve ailenize iyi yıllar

Sevgiler

Asortik Krep dedi ki...

2011 tüm güzellikleriyle kapını çalsın, mutluluklar seni bulsun,hırsızlar unutsun dilerim :)