25 Ağustos 2015 Salı

YAZ HÜZÜN GETİRDİ BU KEZ :((((





Yaz hüzün getirdi bu kez.

O kadar ısrarla çağırmıştı ki, sonunda planladığımdan bir gün 

önce yola çıkmaya karar vermiştim. 

" Çık gel artık evladım." demişti.

"Seni bekliyorum denize gitmek için."

Gittiğimin ertesi sabahı, daha saat sabah sekizde dikildi odamın 

kapısında, giyinmiş, elinde plaj çantasıyla.

"Hadi geç kalmayalım, birazdan sıcak basar." dedi.

Zor bekledi bir bardak su içmemi.

Koşa koşa, neşeyle, coşkuyla gittik plaja, O önde, Alper ve ben

 arkada. 

Yetişmekte zorlandık 83 lük delikanlıya.

Çok seviyordu denizi ve yüzmeyi...

Bu sefer bırakmadı deniz O'nu...

Yüzerken kalp krizi geçirdi. Ve buna bağlı boğulma.

Çok üzgünüm.

Beni sevdiğini biliyordum. 

Ama o son dakikalarına tanıklık etmem için dokuz saatlik yoldan 

ısrarla çağıracak kadar çok sevdiğini bilmiyordum.

Ölümüyle yaşadığım büyük acı bir yana, o kabus gibi son 

anları nasıl unutacağımı da bilemiyorum.

Ailemizin koca çınarı; bilgi birikimi, eğitim ve kültürüyle çevresini

 aydınlatan, sohbetine doyamadığım,  azmi, enerjisi, yaşam tarzı, 

hayata bakış açısıyla çevresine örnek olan  Ankara Barosu

 Avukatlarından Sevgili Dayıcığım M. Esat Ulusoy'u  kaybettik.


Mekanın cennet olsun, rahat uyu

Dayıcığım.




11 yorum:

Makbule Abalı dedi ki...

Acınızı paylaşıyorum.Allah rahmet eylesin. İyi ki gitmişsiniz. Gidemeseniz daha büyük acı olurdu.
Işıklar içinde yatsın.

Handan dedi ki...

Allah rahmet eylesin. Sevdiği bir yerde, sevdiklerinin arasında, en güzel şekilde ayrılmış aranızdan. Yine de ayrılık zor tabi.

Nilgün Komar dedi ki...

herkesin her yerde bir görevi vardır derdi eski büyüklerim.. yani bulunduğun yerde olman tesadüf değildi.. sevgisi ile yücel sen! dahasını düşünme zamanla anılardaki gülen yüzü şenlendirecek seni.. ama biraz zaman alacak..

sabır dilerim..

Zeugma dedi ki...

Şöyle düşün: Kalp krizi başka bir yerde de yakalayabilirdi. Denizi ne kadar sevmiş, seni ne kadar görmek istemiş ki bunlar birleşmiş, son nefesini öyle bir ortamda ve adeta kendi isteğiyle o maviliğin içinde vermiş, özlemlerini dindirmiş.
Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet bahçeleri olsun.
Sabırlar diliyorum...

Hüseyin Güzel dedi ki...

Allah rahmet etsin. Yakınlarına sabır diliyorum. Başınız sağ olsun. Ölüm mukadder ne yazık ki. Önemli olan gittiğinde hatırlanabilmek değil mi.

Gülşah önen dedi ki...

başınız sağolsun :( mekanı cennet olsun inşallah

bahar006 dedi ki...

Meslektaşıma Allahtan rahmet dilerim, size de bolca sabır. Başınız saolsun.

Fidan Dinç dedi ki...

Offf... Mekanı cennet olsun. Ölüm başlı başına üzücü, yakıcı bir şeyken böyle kan damlayan satırlarla daha can yakıcı oluyor... Allah sevenlerine, geride kalanlarına sabır versin.

hikayelerdirgeriyekalan dedi ki...

Sabırlar diliyorum:(

Adsız dedi ki...

Başınız sağ olsun, dayınız da nurlar içinde yatsın
Çenebaz

Çınar dedi ki...

Makbule Abalı , Handan , Nilgün Komar , Zeugma , Hüseyin Güzel , Gulsah Onen , bahar006 ,

Kalemderi , hikayelerdirgeriyekalan, Çenebaz

İyi dilekleriyle acımı paylaşan Sevgili Arkadaşlarım, iyi ki varsınız. Hepinize tek tek çok teşekkür ederim.

Sevgiler