4 Kasım 2014 Salı

CEHENNEM DERESİ











En yüce duygudur sevgi. İki karşı cinsin birbirlerine duyduğu sevginin en uç noktası, sınır tanımazı, kabına sığmazı, formülsüz ve mantıksızıdır aşk... Güzeldir. Her yaşta.

En güzel aşk en zor olanıdır demişler.(!) Kavuşmak için dağlar delmek, çöllere düşüp akıldan olmak da vardır sonunda. Ve sanırım ki; aşk için çarpan kalpler özel kalplerdir. Değerini bilmek gerek.

Eğer aşkı bulmuşsanız sıkı sıkı sarılmalısınız. Siz ebediyete kadar içinizde yaşatabilirsiniz ama aşk sizi beklemeyebilir... bekleyemeyebilir... Ertelemeyin ...

                                             ***

Sevgili Gülsen Hoca'mın romanı Cehennem Deresi'ni okudum. Hala etkisindeyim. AMA AŞKOLSUN HOCAM o nasıl bir finaldi öylee. 

Kısa, süsleyip püslemeden, dolandırmadan, direk hedefe /anlama/  yönelik yalın ve anlaşılır cümlelerle, çarpıcı bir... bir mi..? iki aşk hikayesi anlatılıyor kitapta. Ve biri diğerinin gölgesinde bırakılmadan. Romanın kahramanları öyle güçlü karakterler ki; bir bakıyorsunuz, tanıdık sizden biri oluvermişler. Kitabı okuyup bitirdikten ve kütüphanenizde layık olduğu yere yerleştirdikten sonra; Nihan'ı, Ercan'ı, Aysel'i, Erhan'ı düşünüp onlar adına duygudan duyguya savrulur buluyorsunuz kendinizi.

 Okumalısınız 

Sevgili Hoca'm elinize kaleminize ve aşk dolu yüreğinize sağlık olsun, çok güzeldi.






3 yorum:

Adsız dedi ki...

Benim Cehennem Deresi, seni çarpmış ve öğütmüş olmalı ki değirmen deresine dönüşüvermiş..:))
Ben de dostların yaptığı yorumlara çarpılıp hepsini bloğuma taşıyorum ve bir de orada cevaplıyorum.. Sonra, tıpkı "Albümdekiler" gibi "İZ BIRAKANLAR olarak videoda izlenmesi için..
Teşekkür ederim Nurten'im..

Çınar dedi ki...

Hocammm ne yapmışımm :)
ayyhh evettt çarptı öğüttü gerçekten de. Düzelttimm :))))))

Adsız dedi ki...

hâlâ okuyamamış olmanın mahcubiyet ve eksiliğini hissediyorum :( Çünkü neler kaçırdığımı kuvvetle hissediyorum...