5 Kasım 2012 Pazartesi

RÜYALAR GERÇEK OLSA


Bir deniz,

turkuaz rengi bir deniz uzanıyordu uçsuz bucaksız.

Gök turkuaz ...

deniz mi rengini vermişti gökyüzüne,

gökyüzü mü boyamıştı denizi rengine,  bilinmez.

Bir bulut ki;   bembeyaz...

Boşaldı turkuaz rengi gökten,  karıştı  dalgalara.

Sarmaş dolaş oldular, büyüdüler ...

Köpük köpük coşup, yalçın kayaları dövdüler.

Dövdüler, dövdüler ...

 Sabırla inatla ...

Un ufak oldu koca kayalar, çakıl taşlarına döndüler.

Gökte martılar tempo tutuyor,

 dansediyordu denizde  balıklar.  İrili ufaklı, kırmızılı beyazlı...

 Hepsi birbirinden güzel, hepsi birbirinden alımlı ...


Bir rüyaydı elbet.

Hayra yormalıydı ...

Ahh! Dedim,  ahh! rüyalar gerçek olsa ...






8 yorum:

Nesrin dedi ki...

çınar'cım keşke gerçek olsa ...

NzlGl dedi ki...

Kimbilir belki birgün olur:)

gülsen VAROL dedi ki...

gerçek olursa diye ürküten rüyalar da var!!! Belki ben artık rüyalarımı hayra yoramıyorum kim bilir!!!
Senin ve herkesin beklediği gerçekler rüya gibi olsun .. o zaman zaten rüyalar gerçek olmuş olur.

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Turkuaz deniz ve gökyüzünün bembeyaz bulut ve martılarla dalga eşliğinde böylesine eşsiz boyanması, bu şiirin ne kadar yaşanmışlıkla yansıdığını çağrıştırdı bende... kim bilir?
Belki Çanakkale, belki yurdum sahilleri...

Bu olağanüstü paylaşım için teşekkürler...

Sevgiler

Çınar dedi ki...

Nesrin ;keşke :)

Çınar dedi ki...

NzlGl ; evet kimbilir belki birgün...

Çınar dedi ki...

hasret senfonileri ;

Bir de; bir zamanlar gerçek olması ihtimalini aklımıza bile getirmediğimiz kabuslar yaşayabiliyoruz bazen.

Gerçeklerin rüya gibi olması ya da artık o rüyamızın gerçek olması...

Ah! Gülsen Hoca'm Herşey ne güzel olurdu...

Çınar dedi ki...

Mehmet Osman Çağlar ; Evett, tabii ya, turkuaz deniz, martılar dalgalar... Ben Çanakkale'yi özlemişimm, anlaşıldı :))

Ama ya; irili ufaklı kırmızılı beyazlı danseden balıklar... Onlara ne dersiniz..? :))

Ben teşekkür ederim