21 Aralık 2011 Çarşamba

İŞTE BEN BUYUM ...

Sevgili  Mehmet  Bey mimlemiş beni. Çok teşekkürler

Mim konusu:   Yedi maddede ben...
Kendi hakkımda yedi gerçek yazacakmışım.

Bu yaşa geldim, ben kendimi tanıyamadım daha.  ( Bu kadar karmaşık bir yapım var yani:)))  Beni size yedi maddede  nasıl tanıtabilirim bilmiyorum ama deneyeceğim.

Kendi hakkımda yedi gerçek...  Hem de yedi gerçek... Yedi tane sırrım yok ki gerçekleri açıklayayım buradan tüm dünyaya. Olsa açıklarım vala billa.:))

Amaa!!!

  Bir dosttan mim gelmiş hediye,  cevaplamak düşer bize,  hem de zevkle.

Hımm!  Bi düşünelim bakalım...

işte ben...   benim gözümle tabii :))

1)    Oldukça hoşgörülü ve yumuşak huyluyum.  Sanırım... Yani bence öyleyim :)

2)    Birşeyi kafama takmaya göreyim,   eninde sonunda,  ne yapar eder yaparım.  Zor ya da imkansız tanımam. Yeter ki karar vereyim o şeyi yapmaya.   (Valla abartmıyorum )

3)    Bazen çok unutkan olabiliyorum. Hani bir fıkra vardır:   Biri arkadaşına dert yanıyormuş;  "Azizim o kadar unutkan oldum ki, akşam ne yediğimi hatırlayamıyorum"  Arkadaşı;   "Çok şükür benim öyle bir sorunum yok.  Şeytan kulağına kurşun."  deyip, tahtaya vurmuş tık tık diye.  Sonra da tahtaya vurduğunu unutup kapı çalıyor sanmış ve seslenmiş " Kim ooo?" :)  hani bu derecede değilse de unutkanım işte bazen :)

4)    Doğayı çok severim, bir minicik örümcek görsem basarım çığlığı.

5)    Duygularımı uç noktalarda yaşarım.  Mutluluğumu da acılarımı da.  Bu nedenle;  yaşadığım üzüntüler, acılar çok yıpratıp derin izler bırakıyor bende.

6)    Hoşgörülü bir insan olmama rağmen,  kesin ve katı kurallarım vardır aynı zamanda.  Mesela; ilişkilerimde ölçülü ve saygılı olmaya özen gösteririm, karşımdakilerden de aynısını beklerim. Sınırlarımı zorlayanları hayatımdan çıkartmakta tereddüt etmem. ( Bak; bu gerçeği yazarken farkettim. Ay! korktum kendimden.)

7)    Dostluğa çok önem verir, dostlarımla gurur duyarım.  Küçük bir aileye,  çok sayıda dosta sahibim.
Öyle ki;  gecenin bu saatinde "gel sıkıntım var" desem, hiç tereddütsüz koşacaklarını bildiğim birçok dostum var.  Herkesin övündüğü birşey vardır ya, işte ben de bununla övünürüm...

Gerçeği yalnızca gerçeği söylediğime yemin ederim :))))




6 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Unutkanlık ve de örümcek konusu. Her ikisi de bende de had safhada Çınar' cım.

Gülen Tezer dedi ki...

Hepsi de doğru!

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Her neysek neyiz çınarım.. İnsanız yani. Kusursuzlugu seçenlere aklım varmıyor bir türlü.
Egrimide bilirim, dogrumu da.
Sadece sıradan biri olarak yasamayı seviyorum.
Kızmissam kızmış, mutluysam mutlu....tavırsa tavır..

Birde artık beklemeden yasamayı bilmek gerekli diyorum, ozaman , en azından ön kuralli oluyor eylem ! Çünkü beklerim demissin ya, beklediğin gibi OLAMIYOR be çınarım ! !karsilikli üzülmemek için, yasa gitsin diyor içimdeki ses. Fedakarlık yıpratıyor !

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Öncelikle mimi kabul edip cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim sevgili Çınar hanım. Sobeyi, büyük bir içtenlik ve tevazu içinde cevaplarken, gerçeği yalnızca gerçeği söylediğinize yemin etmeniz, bildiğimiz muzip yönünüzün ayrı ve hoş bir göstergesi.:) Ancak yemininizi noter tasdikli rica etsem, umarım çok şey istememiş olurum.:))) Şaka bir yana, 2 seneye yakındır bana ve diğer blogcu arkadaşlarınıza bıraktığını o harkulade yorumlarınızdan sizi zaten tanımıştım.

Blog alemine kazandırdığınız birbirinden güzel hikaye, öykü, şiir, otobiyografi ve anı yazılarınız için de ayrıca teşekkür etmeyi borç bilirim. Lâkin bu çok yönlü, ayrı bir blogculuk vizyonu gerektiren bir olgu gerçekten. Aynı çizgide giderek, çıtayı hep yüksek tutabilmek çok güzel.

Yeni yıl yaklaşırken, nice uzun yıllara güzel paylaşımlar dileklerimle size ve ailenize sevgi ve dostluklarımla...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Karmaşık yapın olduğunu hiç sanmıyorum Çınarcım.
Sen tipik bir oğlak burcusun:))
ve benim canım arkadaşımsın.

NzlGl dedi ki...

Bazı maddelerde kendimi buldum desem yeridir Sevgili Çınar hanım.
Ama yinede Nuray hanıma katılıyor olduğumuz gibi yaşayalım gitsin diyorum, sevgilerimle