8 Ekim 2011 Cumartesi

UYKUSUZLUĞA İSYANIMDIR


Kuytularda saklanmış katran karası düşünceler.

Bir dokunsam,  bini birden üşüşecekler.

Duygular savaş açmış akıl oyunlarına.

Kör kuyularda yağlı iple boğulmuş mantık.

Kirpikler küskün göz kapaklarına

titreşmekte, yorgun, mahmur, nazlıca

Beden uykusuz, mızmız, hasta...

Ve beyinde sigortalar atmış, 

bir curcuna bir curcuna.

Baksana;

cümleler çıldırmış,

heceler bölük pörçük,

kelimeler anlamsız 

uçuşmakta boşlukta.

Rakamlar da isyanda...  hoplayıp zıplamakta;

toplanmış, bölünmüş, çarpılmış da,

sonuç hep sıfırmış

elde hep sıfır kalmış gibi...


Yeterr !!!

uyumak istiyorum, kapatın ışıkları.

n y tartaç

( 8 Ekim 2011 )

Değişen birşey yok... yine yorgun, yine uykusuzum :( :P





Grip arkasından oluşan burun tıkanıklığı ve bu nedenle uykusuz geçen ikinci gecenin sonunda, uykusuzluğa isyanımdır :) :(



6 yorum:

NzlGl dedi ki...

Ahhh ne denir bilemedim Çınar hanım:( çok geçmiş olsun....

gülsen VAROL dedi ki...

bir damdan düşen olarak karşındayım sevgili Çınarım.. Tek kelimeyle geberiyorum! Ama serde it canlı olmak var ya!! kuyruk dik gideceğim ben eminim. :))
Geçmiş olsun bitanem..

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Vücut dirençlerimizin kırlıldığı bugünler de psikolojik kırılmalarımızın da çok etkin olarak,
körükleyici faktör olduğunu düşünüyorum Çınar hanım.

Çok geçmiş olsun. Size ve aileye iyi hafta sonları dilerim.

Sevgilerimle..

Çınar dedi ki...

NzlGl'üm; çok teşekkürler canım

Sevgiler

Çınar dedi ki...

hasret senfonileri ; Ahh canım hocam çok geçmiş olsun. Her ne kadar hastalıktan kırılsak ta gitmek falan yok öyle hemencecik daha çook işimiz var. Hem daha sanalı gerçeğe çevirme hayallerimiz var di mi?

Sevgiler

Çınar dedi ki...

MEHMET Bey; ülkece psikolojik olarak yerlerde sürünüyoruz hastalığın verdiği kırıklığın lafı bile edilemez yanında.

Teşekkürler, ben de yeni haftada iyilikler dilerim.