6 Mayıs 2011 Cuma

BİR GÜNE SIĞDIRSAM SEVGİMİ



Melekler bir günlüğüne yalnızca bir günlüğüne
seni bana gönderseler Annem

Tam da Anneler Gününde olsa÷

Sevgimi bir güne sığdırsam

Hasretimi...

Hatta öfkemi… Gittin diye

Bir güne sığdırsam 

bir ömre sığdıramadıklarımı

Anam desem... Canım Anam

Nasıl da özledim bir bilsen…

Sıcacıkmış yüreğin
Yumuşacık ellerin
Unutmuşum …


Dinle bak;
bir bir anlatayım sensizliği

Bendeki yokluğu
Yokluğunu

Yokluğunda yapamadıklarımı

Mesela; 

nasıldı tereyağlı
 mercimekli bulgur pilavı..?

Kaç yıllık kadınım ama olmuyor seninki gibi

Sordum... Doğru dediler

 Öyle yapılır zaten
Anne eli değmediği içinmiş tadındaki eksiklik


Bu önemli değil de
yolda, sokakta gördüğüm
bir an gelip sen sandığım
o teyzeler var ya!

Koşup sarılmak istiyorum bazen...
Yapamıyorum

Burnumun direği sızlıyor
ağlayamıyorum...

İşte buna dayanamıyorum Annem


Hadi! Yatayım dizlerine
okşasana saçlarımı yine

Yarısı çarpan

yarısı suskun 
yüreğimi anlatayım sana

Ben ağlayayım
sen sar yaralı göğsüne beni

Kim  bilir... 

kıyamaz belki melekler
bırakırlar seni bana


    nurten y tartaç
  



ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN