21 Mart 2011 Pazartesi

ANILARR !!!

Çocukluğum düştü yine aklıma.
  Yaşlanmanın en önemli belirtilerindenmiş geçmişi sık sık hatırlamak, geçmişe özlem duymak.

Hiç de öyle değil aslında...  Geçen hafta arkadaşlarla katıldığımız bir turda, beklentilerimiz dışında gelişen  olayları da  sık sık dillendirdim bir hafta boyunca. Demek  ki; ister dün, ister yıllarca önce yaşanmış olsun, unutulmayan, iz bırakan olaylar var insan hayatında ve biz bu olayları  zaman zaman  hüzünle, kalbimizde ince bir sızıyla veya mutlulukla dillendiririz. Kimi zaman da  öyle canlıdır ki heyecanı anımızın, yaşandığı andaki gibi yüzümüz  pembeleşerek anarız, anlatırız. 

Hayatımızın hangi evresinde yaşanmışsa yaşansın, bizim için önemli olmuş anlara - anılara- yolculuk doyumsuz bir haz verir bize. Herkes için böyle değilse de, en azından benim için böyledir ve sanırım benim gibi yaşanmışlıklarını dillendirmekten keyif alanların sayısı hiç de az değildir. ( Ve sanırım genellikle kadınlardır bunlar :))

İşte bugün de yine çocukluk anılarım düştü aklıma. Sadece aklıma düşmekle kalsa iyi. Kelimelere bürünüp karşımda oturan arkadaşımın beynine de üşüştü. Arkadaşım beni dinlemekten sıkıldı mı bilmem ama bana çok iyi geldi geçmişe yolculuk.

Kabul etmesem de yaşlanıyor olabilir miyim kii ..? :)

12 yorum:

*mehtap dedi ki...

Olsun yaşlanalım, bu da güzel.

Çınar dedi ki...

beyazperde; şaka bir tarafa, bence de her yaşın ayrı güzelliği var tabii ki:)

Sevgiler canım

sünter dedi ki...

Eminim zevkle dinlemislerdir arkaslarin seni.
Erkekelerinde askerlik anilari bitmek bilmiyor ama:)

düşünce bahçesi dedi ki...

geçmişe yolculuk benide mutlu eder.
geçmişe gittiğimiz gibi geleceğede bir gitsek ahh..

Çınar dedi ki...

sünter'im; evet hiç bitmez askerlik anıları. Hep te, en rahat askerlik yapan tek erkek (O)nlardır:))))

Öptüm

Çınar dedi ki...

zeynep'im; hımm, gerçekten çok ilginç olurdu geleceğe gitmek :)

Sevgiler

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Yok yaşlanmak yok::))YASAK::)
Benimde çocukluk anılarım çok düşer aklıma.Hatta çocukluk anılarımdan birini yazdım bugün.İyisiyle kötüsüyle çocukluk güzeldi be:)
Sevgiler canım:)

Çınar dedi ki...

♥GÖNÜL ÇELEN♥; bu yasağa seve seve uyacağım, yaşlanmak yok:) Çocukluk güzeldi. Belki hayallerimizde kaldığı kadar iyi değildi herşey ama masumiyeti güzeldi.

Sevgiler canım

cenebaz dedi ki...

Bayılırım anıları dinlemeye(okumaya da). Buraya da yaz, paylaş bizimle. Hepimiz keyifle okuyacağız, emin ol.

Çınar dedi ki...

cenebaz'ım; ben de anılarımı yazmayı seviyorum. Siz okumaktan sıkılmadıktan sonra yazarım yine sık sık :))

Teşekkürler canım

Vladimir dedi ki...

Çocukluk anılarını hatırlamak güzel hele bir de arkadaşlarla paylaşmak daha da güzel bence :)

Çınar dedi ki...

Vladimir; çok haklısınız güzeldir çocukluk anıları, onları dostlarla paylaşmak ve ben bunu sıkça yapıyorum. Hele de son zamanlarda :)

Sevgiler