6 Aralık 2010 Pazartesi

SAĞLIK OLSUN !!!

Bilirler yakınlarım, beni tanıyanlar.  Olumlu bakarım hayata ve olaylara.  Hatta abartırım bazen, eni konu Pollyanna'cılık oynarım.  Yok böyle değil tabii ki, bu benim hayata bakışım.  Belki de zorluklara karşı dayanma gücümü artırmak için  giydiğim zırhım,  beni koruyan kalkanım.


Her olayın  bir nedeni olduğunu düşünenlerdenim ve bu nedenin,  bizim için en hayırlısı olduğunu...  "Hayırlısı böyleymiş, ya şöyle olsaydı ...  Sağlığımız yerinde,  birlikteyiz ya, önemli olan bu,  gerisi nasılsa yoluna girecektir"  derim hep,   can sıkıcı bir olayla karşılaştığımızda .


 Yaşadığımız olumsuzlukların;  bizi geliştirip olgunlaştırmak adına yararlı bile olabileceğini,  en azından;  durup,  kendimize şöyle bir bakmamızı, daha sonraki adımlarımızı atarken daha temkinli olmamızı sağlayabilir diye düşünmekteyim.


Düşünmektey  dim...

Yok, artık çok sıkıldım...

Hayır, isyan etmeyeceğim

ama yetmez mi artık...

Bu kadar da üst üste gelmese...


Şimdi de;  arabasını satan bir arkadaşımıza,  yeni bir araba alana kadar kullansın diye verdiğimiz arabamız çalınmış apartmanın önünden.

21 yorum:

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Yok artık! Ya Çınar'cım hayatta kimse bize böyle bir iyilik yapmaz eminol. Siz nasıl cesaret ettiniz? ya da verdiğiniz dostunuz bunu nasıl kabul etti ki?
"Belki de zorluklara karşı dayanma gücümü artırmak için giydiğim zırhım, beni koruyan kalkanım."
demişsin ya o oğlak burcunun özelliği, sıkıntısını çekeriz, çekerizde çok da çabuk unuturuz.
Çok geçmiş olsun canım, inşallah en kısa sürede bulunur yada zararınız karşılanır.

cenebaz dedi ki...

Çok geçmiş olsun. İyilik yapmışsınız, karşılığına bak. Şans işte:( İnşallah en kısa sürede bulunur. Bazı hırsızlar arabayı gezmek için kullanıp, benzinin bittiği yerde bırakıyorlar. Belki sizin de öyle olur, araba hasarsız bulunur inşallah.

Leylak Dalı dedi ki...

Aaa, Çınarcım hay Allah...
Geçmiş olsun diyeceğim ama ne desem boş biliyorum çok tatsız bir durum. Yine de cana gelecek mala gelsin demekten başka yapacak birşey yok galiba...

Çınar dedi ki...

Nur'cum; Eşimin çocukluk arkadaşı bu dostumuz. Çok sıkıştılar, borç ödemek için arabalarını sattılar. Benim de arabam olduğu için idare ederiz dedik ve Merih'in arabasını bir süreliğine verdik. Hırsız da alıştı ya bizden birşeyler çalmaya, laptop, monitör yetmedi arabalarını da alalım dedi demek ki :(( :)

Teşekkürler canım

Çınar dedi ki...

cenebaz'ım; haklısın şans işte yine geldi buldu.

Evet dediğin gibi, bazen gezip tozup benzin bitince bırakıyorlarmış bir yerde. İnşaallah öyle olur.

Teşekkürler canım

Çınar dedi ki...

Leylak Dalı'm ; haklısın, biz de öyle diyoruz. Cana gelecek mala gelsin.

Teşekkürler canım

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

büyük geçmiş olsun.. inşallah bulunur sağ salim..

ayci dedi ki...

annem der ki:
insani hayati boyunca hep birseyler takip eder.
bizi mesela ayriliklar, uzakliklar ve kocaman özlemler takip eder.

bir ara gelmeyi basaramayiz hic.
ufacik ailemizle.
birileri hep gider...hep kalir...

sizi de hayatta takip eden sey: ilan ediyorum:
sizide takip eden: mal`a gelen zarar!

neyse ünlü bir laf:
can`a degil mal`a gelsin.
birde seni caldiklarini düsünürsek...bosver araba gitsin - onun yenisi mutlaka gelir...ama senin yenin gelmez ;)

Çınar dedi ki...

EMİNE; çok teşekkürler canım

Sevgiler

Sittirella dedi ki...

Gülümsemene sevindim.
Gelecek geri ablacım, hem de daha iyi şeylerle.
Sadece sabır.

Çınar dedi ki...

ayci'm; Ah! canım kızım benim Annenle konuştuğumuzda, size bu kez ayrılığın ne kadar ağır geldiğini öğrendim. Çok üzüldüm. Biraz sabır lütfen. Herşey çok güzel olacak zamanla ve sevgiyle...

Farkında mısın bu ikinci öğüdün bana, ikinci hayat dersin. Ben hep diyorum zaten sende senden içeru bir Ayci var:) Olgun hanım hanımcık :)

Ayy! aman beni çalmasınlar, benim gibisi nerde bulunur:))

Öptüm canım

sünter dedi ki...

Cinarim ne diyecegimi sasirdim ben! bu nasil bir sinavdir böyle?
Hemde bir yil icinde!!
Sabriniz ölcülüyor sanirim...
Ben derim hep insani bazi seyler kovalar diye.
Bu ücüncüsüydü sanirim insallah son olur artik.
Off o insanciklarda kimbilir nasil üzülmüstür.
Ama yine mala gelsin diyelim en nihayetinde yerine gelir. Yeterki size bir sey olmasin.
Umarim bir an önce bulunur...

Balkahveden sevgiyle dedi ki...

hay aksi,şimdi arkadaşınızın düştüğü durumda çok kötü,onlar da çok çok üzülmüşlerdir.Her iki aile için, çok üzüntü verici bir durum.
Yani pollyanaolmaktan başka bir şey kalmıyor malesef.Ya o araba ile bir kaza olsaydı diyipancak rahat bir nefesyolu seçiyoruz kendimize.Her şeye rağmen güzel gönlünüzü açıp arkadaşa verdiğiniz arabanın yüceliği takdire şayandır.
Daha iyisi nasip olsun size inşallah .sevgiler.

aysema dedi ki...

Sevgili Çınar'ım,
En kısa sürede bulunmasını diliyorum. Cana gelmesin diyorum ben de.
Çok üzüldüm. Sevgilerimle...

Çınar dedi ki...

Sittirella'm; canım benim gülmesem de ne yapabilirim ki? Amin diyorum güzel dileklerine, teşekkürler.

Öptüm

Çınar dedi ki...

sünter'im; sorma canım ya, isyan etmek istemiyorum ama bazen sabrım taşıyor. Hayır, tedbirsiz sorumsuz kişiler de değiliz ki, nerden gelip buluyor bilmiyorum. ( Gerçi bu olayda bizim tedbirli olmamız birşey ifade etmiyor )

Amin, İnşaallah bu son olur.

Çok üzgündü eşi. Onu teselli ettim bir de:)

Öptüm canım

Çınar dedi ki...

Balkahve'm; evet onlar için sanırım daha zor bu durum, çok üzgünler. Arabanın ruhsatı üstündeymiş o bizi daha çok endişelendirdi. Neyse karakola bildirildi sanırım arabayla yapılan herhangi birşeyden sorumlu olmayız -umarım -

Çok teşekkürler canım

Sevgiler

Çınar dedi ki...

aysema'm; amin canım çok teşekkürler

Sevgiler

Yazmak Keyiftir dedi ki...

Sevgili Çınar !
Ben bu hırsıza ne diyeyim. Çalınacak bir Çınar ın mı arabası vardı yahu. Yahu bu dünya hayatı bizim gibi insanlar için ceza mı nedir bilemiyorum.
Geçmiş olsun bile diyemiyorum. Ne büyük adilik ya.. Çınar vallahi ben çok kötü oldum. Dur bakalım engin tut yüreğini...
Sevgiyle ...

Bugday Tanesi dedi ki...

Neeeeeeeeeeeeeeeee,daha neler ya...
Böyle şeyler sadece filmlerde olur diye düşünen saf beynim bu olanlara çok şaşırıyor çok :(
Çok üzüldüm,umarım bir an önce haber gelir...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

::(((
ne desem seni rahatlatabilrki ?
beklenecek zamandan başka :((