9 Mayıs 2010 Pazar

ANNECİĞİM !!!

Yine bir anneler günü, ben yine yalnız, ben yine öksüz, yine sensizim Annem.


Özlemin hasretin koca bir dağ gibi oturdu yüreğimin üstüne.


Kilometrelerce uzaktayım Annem, gelemedim ziyaretine. Otlarını temizleyip kuşlar için su koyamadım. Başucuna oturup taşını okşayarak dertleşemedim seninle.


Anlatamadım neler oldu sen gideli.


Kocaman oldu torunların onlar da özlediler seni. Tombul yanaklarını... Mert seni görmüş dün gece rüyasında, ellerini öpmüş. Telefonda anlattı. Ağladık ikimiz de...


Seni anmadığımız bir gün geçmedi dört yıldır Annem...


Değişen birşey oldu bu zaman içerisinde; acın yüreğimizin bir köşesinde mıh gibi saplıyken, artık arada gülümsüyoruz, muzip muzip gülerek anlattığın hikayelerini anlatırken birbirimize. Bazen gözlerimizden yaşlar da geliyor ama yalnızca acı olmuyor içimizde, gülmeyi de başarıyoruz seni anarken...


Çok özlüyorum ama. işte bu canımı yakıyor, çok yakıyor. öyle zamanlar da, seni görmek isteği öyle büyüyor ki içimde... Henüz bununla başetmeyi başaramadım. Bunun da üstesinden geleceğim, sana söz veriyorum Annem... Tam da istediğin gibi; ( "sözver üzülmeyeceksin" demiştin ya...) yalnızca mutluluk hissedeceğim ve dudaklarımda gülümseme olacak seni düşündüğümde. Bana biraz daha zaman ver Anneciğim, biraz daha zaman...


TÜM ANNELERİN ANNELER GÜNÜNÜ KUTLARIM




NOT: Sevgili arkadaşlarım, şu anda Çanakkale'deyim. Kaldığım yerde int. bağlantısı iyi değil bu yazımı internet kafe den yazıyorum. Vakitsizlik nedeniyle yorumlarına cevap yazamadığım arkadaşlarımdan özür dilerim.

Hepinizi çok seviyorum...


Yakında bomba gibi haberlerle geliyorum:))

13 yorum:

WarhaWk - Cenk dedi ki...

Bütün ailenizin anneler gününü
kutlarım Çınar abla. Annenize de rahmet dilerim, toprağı bol olsun.

Sevgiler , Saygılar
Cenk

sufi dedi ki...

Can çınar'ım; Senin anacığın yanıbaşında değil de bizimki yanımızda mı sanki Allah bilir.Ama ben inanıyorum ki onlar hiç uzağa gitmediler, anneler günün kutlu olsun canım sevgilerimle.

aysema dedi ki...

Kaybettiklerimizi yüreğimizde yaşatıyoruz, yüreğimizle kucaklıyoruz her zaman.

Kutlu olsun...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Çok özlüyoruz ve canımız çok yanıyor arkadaşım. Baş ettik bu acımızla baş ediyoruz ve baş ederiz ama asla unutamayız.
Anneler günün kutlu olsun ve delikanlılarınla nice nice anneler günü geçirmeni dilerim.

Bomba gibi haberlerini de bekliyoruz...

ramazan dedi ki...

Anneler gününüz kutlu olsun. Rahmet diliyorum annenize.

aslan dedi ki...

Anneler gününüzü candan kutlarım.

Dostlukla..

Çınar dedi ki...

WarhaWk

sufi

aysema

YAŞAMIN KIYISINDA

ramazan

aslan

Canım arkadaşlarım; çok teşekkür ederim. Vaktim olmadığı için ayrı ayrı cevap yazamıyorum.

Kucak dolusu sevgiler yolluyorum hepinize

mutfakcini dedi ki...

Özel günlerin kötü yanı bu işte.Hayatta olmayan anneler,evlatlar..Dayanılmaz özlem..Annenzie rahmet diliyorum,size de sabır..Geçmiş Anneler Gününüzü Kutluyorum..Sevgilerimle.

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Ankara dışında olduğumdan geç de olsa
Anneler Gününüzü kutlar,rahmet dilerm
Sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

ben o bombayi biliyoruuummm :D
*ayci*

Çınar dedi ki...

EBRULİ'm; çok teşekkürler canım. Ben de geç cevap yazdığım için özür dilerim.

Sevgiler

Çınar dedi ki...

Ayciii; ben bombayı patlatmadan bombanın kendisi gelmiş buraya:)) Bitti mi kırk gün kırk gece düğünn???

Hepinize sevgiler canım

Çınar dedi ki...

JİVAGO; çok teşekkürler, ben de Ankara'da değildim bugün geldim.

Sevgiler