29 Ağustos 2009 Cumartesi

KISA BİR ARA

 

             3 O AGUSTOS ZAFER BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN

 

images

 

 

 

Kısa bir süre yokum…

Oğlumun GSF özel yetenek sınavı için Çanakkale’ye gidiyoruz.

Ve de bu bahaneyle,  Gelibolu’yu bir kez daha ziyaret edip kahraman şehitlerimize dualar okumak, onlara tekrar binlerce kere teşekkür etmek,kimisi daha 15- 16 sındayken  ülkenin bağımsızlığı için gözlerini kırpmadan canlarını  verdikleri bu vatanı tepe tepe kullandığımız,  acımasızca ormanlarını yakıp kesip talan ederek  rant arazisi haline getirdiğimiz, yarını hiç düşünmeden hoyratça davrandığımız, DUR diyemediğimiz demediğimiz, bu ülkeye yaptıklarımız için binlerce kere özür dilemeye gidiyorum.

 

Bir kaç yıl önce bir kez daha gitmiştim Gelibolu’ya, her taşını her avuç toprağını öpüp kucaklamak hislerimle, saygıyla minnettarlıkla, bir o kadar da ezik,şehitlerimizin kanlarıyla kazandıkları bu ülkenin değerini  yeterince bilemediğimiz için ezik gezmiştim her adım yerini…

 

Çanakkale’den Gelibolu’dan  Gökçeada ve Bozcaada’dan haberlerle fotoğraflarla   dönmeyi umuyorum…

 

Tüm blog arkadaşlarıma sevgiler…

                                             

                        

 

Not:  4-5 gün sonra dönerim (İnşallah). Yorumlarınızı dönüşte cevaplayacağım.

18 yorum:

Zeugma dedi ki...

Oğluna başarılar diliyorum. Çok çok..
Umarım kazanır..
Ve iyi gezmeler diliyorum..
Fotoğrafları dört gözle bekleyeceğim..
Sevgilerimle..

Leylak Dalı dedi ki...

Güle güle git gel canım. Dilerim oğlun başarılı olur.Hayırlı haberler bekliyoruz, bizim için de gez. Sevgiler...

hepsusluydum dedi ki...

Sevgili Çınar keşke ben buradayken gelseydin Gökçeada'ya:( Yarın dönüyoruz İstanbul'a..Sana çardağımın altında bir fincan çayımı ve kahvemi kırk yıl hatırlatmak isterdim..Sevgiler,iyi gezmeler.Oğluşada başarılar dilerim.Zehr@

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Benim içinde özür dilermisin, gerçi özür hiçbirşeyi halletmez utancımın yanında.
Güle güle git güle güle gel Canım,
İyi yolculuklar ve sevgiler...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Oğluşuna çok başarılar,

Asuman Yelen dedi ki...

İyi yolculuklar Çınar'cığım...

Şehitlerimizi benim yerime de ziyaret et. Dualarımızı ilet.
Oğlunla da ilgili güzel haberlerini bekliyoruz.

Sevgiler...

Çınar dedi ki...

birkaç saat sonra yola çıkacağız ama yorumlarınızı görünce cevap vermeden kapatamadım pc yi.

@ Zeugma'm, teşekkürler canım umarım kazanır hayırlısı olsun.

Leylak Dalı'm, İyi dileklerin için teşekkürler canım, umarım.

@hepsüslüydüm, Ahh keşke canım. Nasıl imreniyordum bahçene sebzelerine böğürtlenlerine ve tabi ki çardağına bir bilsen:)

@Nur, canım benim, senin benim ve tüm vatanını seven ama elinden birşey gelmeyenler adına özür dileyeceğim hepsinden.

Hoşçakalın sizleri seviyorym

NALAN dedi ki...

İyi yolculuklar..
Oğluna da başarılar dilerim.
Bende çok isterdim çanakkale de olmak..iyi gezmeler..

ELİF dedi ki...

Anneme babama selam:)))

aysegul dedi ki...

Bayramımız kutlu olsunnnn!

''GÜÇLÜ ORDU *******GÜÇLÜ TÜRKİYE''

Sevgilerrr

huzur dedi ki...

Alper'in başarılı olması için dua edicem inşallah başarıcak, gelecek onlarda herşey düşündüğün gibi olur inan çok duygulandım.
yolunuz buralarada düşerse çok sevinirim hayırlı yolculuklar olsun.

Yazmak Keyiftir dedi ki...

Çınar Hanım !
Oğluşunuza Allah zihin açıklığı ve başarı ihsan etsin ve siz de pür neşe, bir dolu huzurla geri dönün.
Sevgiyle.

Gülen Tezer dedi ki...

Çınar'ım; akşam haberlerinde önce duygu, onur ve gururdan arkasından birbirini izlyen olaylar nedeniyle öfkeden ağladım :( Özür nedenlerinin her birine utanarak katılıyorum ve duyarlılığımızın yeterli gelmediğinden dolayı bir kez daha utanarak diyorumki 'nereye gidiyoruz?'
Güle güle git, güle güle gel. Oğluşa başarılar. Hakkında hayırlısı olsun.
Vişne reçeli tarifi için de sonsuz teşekkürler..

Belgin dedi ki...

Cinar ablam, ogluna basarilar diliyorum:)) Geliboludaki sehitlerimizden bizlerin adinada özür dile...
Fotograflarini merakla bekliyorum, güle güle gidin gelin:))

Sevgilerimle

zühre dedi ki...

hayırlı yolculuklar oğlunada başarılar orda maneviden yoksun şeyler görecen sabırlı olunuz dualarınla dualarım bir olsun allah kabul etsin

aysegul dedi ki...

Özledik Çınar ablacığım :(
Nerede kaldınız,sevgilerrr

sünter dedi ki...

Sevgili cinar,
ben bu yaziyi okuyunca nasil üzüldüm.
Keske daha önce girebilseydim internete diye nasil hayiflandim.
Biz eceabattayiz su an ve sen buraya geiyorsun.
Neyse belki baska bir zaman yine gelirsin.
Ogluna basarilar diliyorum.
Ben 3 haftadir internete giremedigimden uzun bir süredir yazilarini okuyamamistim.
Umarim tatilin güzel gecmistir
Sevgiler

Çınar dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum arkadaşlar Oğlum için iyi dileklerinize. İyi ki varsınız.

Hepinizi seviyorum